فیلمی که در زیر می بینید مروری است کوتاه بر زندگی موجودی آخرین تلاشهایش را برای مطرح شدن به هر نحو ا رانجام می دهد؛ ولیکن حیف که هرگز مطرح نمی شود....!

پسر نوری زاد؛ساخت این فیلم یک ماموریت بود
پس از انتشار فیلمی افشاگرانه در برخی رسانه ها در مورد محمد نوری زاد پسر وی در گفتگو با برخی رسانه های ضد انقلاب اعترافات جالبی داشته است.
به گزارش ندای انقلاب اباذر نوری زاد پسر محمد نوری زاد که در آمریکا سکونت دارد در گفت و گو با رادیو کوچه پرده از پیش طراحی شده بودن این فیلم برداشته است.

وی گفت:" تمامی صحنه‌های گرفته شده مربوط به بین دو تا چهار ماه پیش است که وی برای بخشی از یک پروژه سینمایی خود از پدرش گرفته است." در ابتدا طبق گفته های محمد نوری زاد این فیلمی بوده که توسط خودش به صورت مستند و به صورت محدود ساخته شده است ولیکن با اظهارات پسرش مشخص شد که نوری زاد مانند گذشته با دروغگویی و آدرس غلط دادن درصدد انحراف افکارعمومی از این حرکت ضدانقلابی اش بوده است.

بالاترین:آقای نوری زاد، تو عامل حکومتی نه "حر" سبزها!

همچنین سایت بالاترین در مطلبی با اشاره به انتشار فیلمی از سوی محمد نوری زاد وی را بازیگر حکومت نامید و نوشت که وی تنها نقش یک حر قلابی را برای جنبش سبز ایفاء کرد که با این فیلم دستش نیز رو شد.
 
 
 
 

 
                                                 دانلود
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    بوی تعفن نفاق مشمئز کننده ترین بوی دنیاست! واقعا بعضی ها چگونه از اوج به هزیز شیرجه میروند!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس